Program rada Dječjeg vrtića Sabunić usklađen je sa Zakonom o predškolskom odgoju i obrazovanju, Programskim usmjerenjem odgoja i obrazovanja predškolske djece, Državnim pedagoškim standardom odgoja i naobrazbe te Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.
Program se provodi u skladu sa suvremenom koncepcijom predškolskog odgoja i obrazovanja uzimajući u obzir razvojne osobine i potrebe djeteta te socijalne, kulturne i druge potrebe obitelji. Usmjeren je prema osiguranju dobrobiti za dijete, poticanju cjelovitog razvoja, odgoja i učenja djece te razvoja kompetencija. U programu se primjenjuju načela vrtićkog kurikuluma: fleksibilnost odgojno-obrazovnog procesa, partnerstvo vrtića s roditeljima i širom zajednicom, osiguravanje kontinuiteta u odgoju i obrazovanju, otvorenost za kontinuirano učenje i spremnost na unapređivanje prakse. S obzirom na to da je priroda učenja djece aktivna, integrirana i istraživačka, a značajke kurikuluma vrtića razvojne, integrirane, humanističke i sukonstruktivistički orijentirane, teži se okruženju obogaćenom materijalnim, socijalnim i drugim poticajima koje će omogućiti održavanje različitih odgojno-obrazovnih aktivnosti koje potiče dijete na igru, istraživanje te stjecanje znanja, vještina i navika.
U Vrtiću se organiziraju i provode sljedeći programi:
Redoviti cjelodnevni program u trajanju od 10 sati dnevno
Redoviti poludnevni program u trajanju od 5,5 sati dnevno
Program predškole za djecu koja nisu uključena u redovni vrtićki program